AKTIN
Aktin – nowy wymiar edukacji
Aktin jest firmą rodzinną z 25-letnią historią, którą tworzą ojciec, dwie córki, ich mężowie, oraz pracownicy, których trzon jest z nami od kilkunastu lat. Nasza siła polega na wzajemnym wsparciu, ale i różnorodności naszych zainteresowań. Razem tworzymy szkołę przyszłości. Projektujemy przyjazne, ergonomiczne i nowoczesne pracownie. Każdą z nich tworzy od podstaw zespół ściśle współpracujących ze sobą ludzi. Podstawą naszego sukcesu jest umiejętność grania do jednej bramki. Handlowiec musi wsłuchać się w potrzeby szkoły, żeby dobrać optymalne rozwiązanie, projektant wnętrz oraz grafik tworzą projekt i wizualizację, która jest produkowana na zamówienie, a następnie montowana na miejscu w szkole. Stale wprowadzamy nowe technologie do szkół. Z największych targów edukacyjnych w Europie przywieźliśmy pomysł wykorzystania wirtualnej i mieszanej rzeczywistości w nauczaniu wieloprzedmiotowym. Wizualizacja miejsc w trybie 360’, trójwymiarowe obiekty i bijące serce na wyciągnięcie ręki- to wszystko przenosi lekcje w zupełnie inny wymiar. Nazywamy się różową aktinową rodziną i taką atmosferę tworzymy każdego dnia w pracy. Zmieniamy szkołę tak, aby była nowoczesna i inspirująca. Jesteśmy zespołem!
CloudTeam
Rozwiązania dla szkół wyższych
CloudTeam to firma dostarczająca zaawansowane rozwiązania IT dla szkół wyższych. Firma koncentruje się na sukcesie swoich klientów i partnerów, oferując rozwiązania odzwierciedlające zrozumienie specyficznych wymagań sektora edukacyjnego. Jednym z flagowych produktów jest CloudMentor – platforma mikronauki wykorzystująca sztuczną inteligencję, wspierająca studentów wszystkich kierunków poprzez personalizowany mentoring. CloudExams to zaawansowane narzędzie do przeprowadzania bezpiecznych egzaminów online, wyposażone w funkcje takie jak możliwość zdawania egzaminów ustnych oraz generowanie pytań i ocenianie przez AI. Ostatnim kluczowym rozwiązaniem jest Credentium, platforma do zarządzania mikropoświadczeniami, umożliwiająca uczelniom i organizacjom skuteczne potwierdzanie zdobytych umiejętności, co wspiera rozwój w dynamicznej gospodarce opartej na wiedzy i kompetencjach.
COCON
Sprzęt i szkolenia IT – kompleksowe wsparcie dla edukacji
W Cocon S.A. od ponad 25 lat dostarczamy sprzęt IT i nowoczesne rozwiązania technologiczne, wspierając rozwój sektora edukacyjnego w Polsce. Nasza oferta obejmuje pełne wyposażenie placówek oświatowych – szkół podstawowych, średnich oraz uczelni wyższych, w sprzęt taki jak: komputery, monitory, laptopy, urządzenia peryferyjne (kamery, słuchawki, głośniki, drukarki), tablice multimedialne, rzutniki, a także zaawansowane urządzenia sieciowe i serwery. Przeprowadzamy analizę potrzeb, proponujemy rozwiązania optymalne dla budżetu oraz zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie realizacji zamówienia.
Posiadając najwyższy status Dell Titanium Partner możemy zaoferować placówkom edukacyjnym korzystne ceny projektowe, opcję płatności odroczonych oraz zakup ze stawką VAT 0%. Dzięki temu szkoły, przedszkola i uczelnie wyższe mogą inwestować w nowoczesny sprzęt IT po niższej cenie, co pozwala na efektywniejsze wykorzystanie budżetów przeznaczonych na rozwój infrastruktury edukacyjnej.
Jako Partner Edukacyjny Dell – EDU 360, organizujemy bezpłatne szkolenia dla nauczycieli i pracowników placówek edukacyjnych. Nasze szkolenia mają na celu przybliżenie najnowszych rozwiązań IT, które odgrywają coraz większą rolę w edukacji.
Domino Computer
Profesjonaliści z 20-letnim doświadczeniem
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, jak i obsłudze produktów z branży IT. Nasza oferta skierowana jest do instytucji publicznych, firm prywatnych, jak również instytucji, które działają w branży informatycznej. W ok 90% zajmujemy się sprzedażą sprzętu firmy Dell Technologies:
– komputery stacjonarne Dell Optiplex, Precision
– komputery przenośne Dell Vostro, Latitude, Precision
– serwery Dell PowerEdge
– macierze oraz przełączniki.
Oferujemy również usługi związane z wdrażaniem sprzętu oraz oprogramowania, wirtualizacji, tworzenia kopii zapasowych, replikacji danych.
Dużą wartością firmy jest wsparcie przedsprzedażowe oraz fachowe doradztwo przy wyborze określonego rozwiązania.
Głos Nauczycielski
Niezależny głos polskiej oświaty!
„Głos Nauczycielski” – to najstarszy w Polsce i jeden z najstarszych w Europie tygodników branżowych. Na rynku ukazuje się od 1917 r. Odbiorcami pisma są dyrektorzy oraz nauczyciele wszystkich typów i poziomów placówek edukacyjnych, a także samorządowcy oraz pracownicy instytucji związanych z oświatą. W ponad 98 proc. „Głos Nauczycielski” rozchodzi się w prenumeracie. Dociera do szkół i przedszkoli zarówno w wielkich miastach, jak i w małych wsiach w całej Polsce. Jest dostępny w wersji papierowej, jak i w formie e-wydania. Co tydzień trafia do dziesiątków tysięcy nauczycieli. Informuje, podpowiada, wspiera, ale także inspiruje i daje do myślenia.
Na łamach Głosu nauczyciele i dyrektorzy dzielą się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Tworzy również portal www.glos.pl, na którym każdego dnia zamieszcza nowe informacje ze świata edukacji. W „Głosie Nauczycielskim” można znaleźć aktualności i relacje z wydarzeń oświatowych, komentarze, opinie oraz wywiady z liderami edukacyjnymi. Odbiorcy cenią sobie także publikowane porady z zakresy prawa oświatowego i prawa pracy oraz z zakresu awansu zawodowego nauczycieli.
„Glos Nauczycielski” od 2002 r. organizuje Konkurs Nauczyciel Roku, jedyny taki konkurs w Polsce, w którym Jury nagradza wybitnych nauczycieli za ich dorobek i osiągnięcia edukacyjne.
Zobacz więcej na www.glos.pl oraz www.e.glos.pl
Profesionalne systemy audiowizualne
IRS (Image Recording Solutions) rozpoczęła działalność w 1995 roku. Od tego czasu nieprzerwanie pracuje w branży audiowizualnej. Dysponuje czterema biurami w Polsce, trzema w Czechach i jednym na Słowacji.
Posiada pełne uprawnienia do projektowania i instalacji systemów audiowizualnych. Jest autoryzowanym dystrybutorem i instalatorem sprzętu AV: monitorów interaktywnych MAXELL, monitorów interaktywnych SMART dla szkół i do sal konferencyjnych, tablic interaktywnych SMART, projektorów MAXELL systemów konferencyjnych Kindermann, laboratoriów przyrodniczych PASCO.
W ciągu ponad 20 lat wykonała około 1000 instalacji AV. Firma od 2006 roku posiada wdrożony i zatwierdzony przez ISOQAR System Zarządzania, który jest zgodny z normą ISO 9001:2008.
KOMSA Poland
Nasza oferta obejmuje szerokie portfolio produktów ICT
KOMSA Poland WestCoast Group to kluczowy partner handlowy i serwisowy w branży technologii telekomunikacyjnych i informatycznych. Od ponad 30 lat z sukcesem działamy na rynku europejskim, w tym na polskim, jako część niemieckiego koncernu KOMSA AG. Nasze centrum logistyczne we Wrocławiu, otwarte w 1999 roku, jest strategicznym punktem dystrybucyjnym dla całej Europy.
W Polsce jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych i IT dla firm. Niedawno zintegrowaliśmy nasze siły z Grupą Westcoast, tworząc wiodący sojusz dystrybucyjny, obejmujący kluczowe marki telekomunikacyjne i IT w Europie. Nasza wspólna sieć generuje ponad 5 miliardów euro przychodów rocznie i zatrudnia ponad 2000 pracowników. Nasze lokalizacje obejmują Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię, Francję i Polskę, a także posiadamy centra logistyczne w całej Europie.
Nasza oferta obejmuje szerokie portfolio produktów ICT, w tym:
– Mobilne produkty telekomunikacyjne
– Akcesoria i urządzenia nawigacyjne
– Elektronikę użytkową i sprzęt IT
– Produkty smart oraz outdoor & wearables.
MAXTO
Technologia na wysokim poziomie
Maxto ITS – czyli usługi cyberbezpieczeństwa 24/7, systemy sieciowe i bezpieczeństwo IT, rozwiązania Data Center, systemy telekomunikacyjne VoIP, Healthcare, sprzęt kliencki IT oraz VDI.
Maxto ITS działa na takich rynkach jak administracja publiczna, zdrowie, budownictwo, energetyka, przemysł, edukacja oraz służby mundurowe. Jesteśmy rozpoznawani na rynku dzięki eksperckiemu podejściu, zapewniamy kompleksowe usługi z zakresu analizy potrzeb klientów, doradztwa, projektowania rozwiązań oraz skutecznego wdrażania projektów.
Mentor
Zmieniamy edukacje na lepsze!
Mentor Systemy Audiowizualne to polski innowator i producent rozwiązań multimedialnych dla edukacji. Od ponad 22 lat wprowadza na rynek rewolucyjne rozwiązania, które unowocześniają polską szkołę oraz wspierają rozwój kompetencji przyszłości.
Jako producent firma dysponuje własną linią produkcyjną oraz nowoczesnym parkiem maszynowym, dzięki czemu zapewnia kompleksową i zindywidualizowaną ofertę dostosowaną do potrzeb Klienta. Sztandarowym produktem są pracownie językowe oraz systemy do nauczania tłumaczeń symultanicznych – rozwiązanie unikalne w skali Europy.
Z sukcesem Mentor wprowadził na rynek monitory i tablice interaktywne pod własną marką myBoard.
W portfolio firmy znajduje się także podłoga interaktywna Smartfloor- kreatywne i angażujące rozwiązanie do nauki i zabawy, ale także zajęć rewalidacyjnych.
Oprócz działalności sprzedażowej, Mentor prowadzi również darmowe szkolenia i webinaria dla nauczycieli i dyrektorów, zrzeszając ich w wieloletnim projekcie „Mentorowe Inspiracje”, w grupie na Facebooku liczącej ponad 5 tysięcy użytkowników oraz licznych aktywnościach Fundacji inspiruje.my.
Dowiedz się więcej o firmie na Mentor Systemy Audiowizualne.
Moje Bambino
Wyposażenie meblowe, pomoce dydaktyczne do żłobków, przedszkoli i szkół.
Moje Bambino to istniejąca od 2006 r., firma o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym. W ofercie firmy znajduje się pełen asortyment dla żłobków, przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Jednym z kluczowych założeń Moje Bambino jest wprowadzanie do placówek edukacyjnych innowacyjnych rozwiązań, technologii oraz wyposażenia sprzyjającego rozwojowi uczniów. Zespół Moje Bambino to szerokie grono ekspertów: logopedów, psychologów, architektów, projektantów, pedagogów tworzących autorskie pomoce edukacyjne, aranżacje przestrzeni, umeblowanie.
Wychodzimy naprzeciw trendom, potrzebom i projektom związanym z nowymi koncepcjami nauczania. Jesteśmy zaangażowani we wszystkie Programy Rządowe związane z edukacją. Dostarczamy naszym klientom bieżących informacji, udzielamy wsparcia na każdym etapie realizacji projektu, od doradztwa przez montaż i wdrożenie w placówce. Zmieniamy się wraz z dynamicznym rozwojem świata. Wiemy, jak ważne jest kształcenie u uczniów kluczowych kompetencji już od najmłodszych lat. Z myślą o komforcie pracy nauczyciela oferujemy szkolenia, wdrożenia, warsztaty oraz oprawę merytoryczną do większości naszych produktów. W asortymencie Moje Bambino znajdują się: kompleksowe wyposażenie dla każdego typu przestrzeni placówki, sprzęty IT, programy multimedialne, wyposażenie sal integracji sensorycznej, pomoce edukacyjne, dydaktyczne i terapeutyczne, pomoce STEAM.
Odkryj nasze rozwiązania.
MX Solution
Twoje rozwiązania Dell Technologies, zbudowane na zaufaniu i potrzebach
MX Solution z siedzibą w Długołęce, to dynamicznie rozwijająca się firma, która od 2010 roku dostarcza nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym szeroką paletę sprzętu IT, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań Dell Technologies dla sektora edukacji. Jako autoryzowany partner firmy Dell Technologies, wyróżniamy się indywidualnym podejściem do każdego klienta, co pozwala nam tworzyć oferty „na miarę”, dostosowane do specyficznych potrzeb placówek edukacyjnych. Zapewniamy również kompleksowe wsparcie techniczne i logistyczne, gwarantując pełne zadowolenie z naszych rozwiązań. Nasz zespół to grupa pasjonatów, którzy nie tylko dostarczają zaawansowane technologie, ale również dbają o budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i wsparciu. Razem tworzymy innowacyjne środowisko edukacyjne, w którym technologia wspiera rozwój.
Więcej informacji o naszej działalności znajdziesz na naszej stronie internetowej, a także na naszych profilach na LinkedIn i Facebooku.
NETLAND
Inwestycja w przyszłość edukacji!
Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla placówek edukacyjnych, w tym przedszkoli, szkół i innych instytucji oświatowych. Już od 20 lat sprzedajemy i serwisujemy sprzęt komputerowy oraz urządzenia drukujące. Zapewniamy wsparcie techniczne, montaż sieci, rozwiązania serwerowe oraz obsługę serwisową klientów indywidualnych i firmowych. Oferujemy sprzęt komputerowy i produkty renomowanych marek, m. in.: Dell, Lenovo, HP, Brother, Sharp, Ricoh. Obecnie zatrudniamy ponad 100 osób: inżynierów, serwisantów terenowych, programistów, wdrożeniowców oraz wielu innych specjalistów. Prowadzimy szkolenia dla instytucji publicznych oraz darmowe cyber lekcje dla uczniów szkół podstawowych i przedszkoli. Zainwestuj w przyszłość Edukacji i sprawdź, jak możemy wesprzeć rozwój Twojej placówki dzięki naszym profesjonalnym usługom.
Poznaj ofertę NETLAND.
PRODATA sp. z o.o.
Pomagamy skutecznie zarządzać projektami IT
PRODATA dostarcza rozwiązania z zakresu IT już ponad 20 lat. Od 11 lat działa na rynku edukacyjnym. Jako wieloletni partner DELL dostarcza kompleksowy system rozwiązań dla edukacji – w tym wydajne laptopy oraz narzędzia multimedialne DELL. W swoim portfolio posiada sprzęt IT – m.in. notebooki, komputery, serwery, urządzenia AiO. Ponadto firma projektuje i wdraża bezpieczne sieci przewodowe i bezprzewodowe. W swojej ofercie posiada wyposażenie podstawowe i dodatkowe z programu Laboratoria Przyszłości oraz Aktywna Tablica.
Na terenie Polski PRODATA jest wyłącznym dystrybutorem terminali komputerowych wiodącej marki vCloudPoint. Pracownie vCloudPoint oparte są na technologii terminalowej z Windows Server. PRODATA z powodzeniem wykorzystuje terminale do budowy szkolnych pracowni przedmiotowych – informatycznych, językowych, przyrodniczych, projektowych – oraz stanowisk pracy w urzędach i firmach.
PRODATA jest wyłącznym dystrybutorem modułowych zestawów do nauki robotyki i programowania – MODI. Produkty te pomagają uczniom przyswoić kluczowe pojęcia z zakresu informatyki, zamieniając naukę programowania we wciągającą zabawę. MODI wpisuje się w program nauczania STEAM.
PRODATA prowadzi dystrybucję rozwiązań interaktywnych marki Promethean. Oferuje ekrany interaktywne ActivPanel, system mocowań, nagłośnienie, zestawy do nauki zdalnej, komputery OPS ActivConnect oraz programowanie edukacyjne do prowadzenia lekcji.
Statim Integrator
Łączymy Technologie
Statim Integrator istnieje na polskim rynku od 1995 roku. Od ponad 28 lat wdraża najnowsze technologie informatyczne.
Od kilku lat jest Platynowym Partnerem Dell Technologies. Współpraca z Dell Technologies daje klientom firmy gwarancję serwisu na najwyższym poziomie, szeroką ofertę produktów, a co ważne w przypadku rozwiązań informatycznych – niezawodną obsługę posprzedażową i gwarancyjną. Statim sukcesywnie zaopatruje firmy w najnowsze technologie w dziale rozwiązań klienckich oraz w dziale IT Enterprise (serwery, macierze, biblioteki taśmowe, rozwiązania sieciowe).
Statim posiada wyspecjalizowany dział Audio Video/Digital Signage. Oferta firmy zawiera pełen wachlarz usług i technologii umożliwiający kompleksową obsługę klientów. Oprócz małych i średnich przedsiębiorstw obsługuje duże grono klientów korporacyjnych.
Więcej rozwiązań Digital Signge można obejrzeć na stronie.
Realizuje także projekty edukacyjne, wyposażając szkoły podstawowe, średnie i uczelnie wyższe, m.in. w monitory interaktywne oraz sprzęt do pracy i nauki zdalnej. Ważnym elementem działalności Statim w obszarze edukacji jest wsparcie szkolnictwa, także w kwestiach bezpieczeństwa danych osobowych, czy organizacji zajęć w trybie zdalnym i hybrydowym.
Firma oferuje też wiele rozwiązań usprawniających pracę nauczycieli oraz kadry zarządzającej w placówkach oświatowych. Posiada szeroki wybór produktów wideokonferencyjnych, które z powodzeniem wykorzystywane są w szkołach podczas pracy na lekcjach czy spotkaniach hybrydowych, jak egzaminy czy konferencje online na uczelniach wyższych. Wyposaża aule, klasy, obsługuje sieć informatyczną placówek czy wdraża monitoring szkolny.
Realizacje Statim Integrator w branży edukacyjnej można obejrzeć tutaj.
Zmieniaj edukację na lepsze.
HTC VIVE to światowy lider w dziedzinie wirtualnej rzeczywistości, a misją firmy jest zmienianie edukacji na lepsze, oferując innowacyjne narzędzia i rozwiązania. Platforma VIVERSE for Business to kluczowy element tej misji, przynoszący ze sobą rewolucyjne możliwości dla sektora edukacji.
W ofercie firmy znajdują się HTC VIVE gogle VR/XR do wirtualnej lub mieszanej rzeczywistości, które stanowią wizytówkę zaawansowanej technologii. Dzięki precyzyjnemu śledzeniu ruchu, doskonałej jakości obrazu i możliwościom interakcji, zapewniają uczniom i nauczycielom emocjonujące i trwałe doświadczenia w wirtualnej i mieszanej rzeczywistości. VIVERSE for Business: Platforma VIVERSE for Business to narzędzie stworzone z myślą o współpracy. To tu nauka przenosi się na nowy poziom. VIVERSE for Business umożliwia tworzenie niestandardowych lekcji VR, interaktywnych symulacji i wirtualnych podróży edukacyjnych. Zaawansowane środowisko do tworzenia, edycji i udostępniania treści umożliwia nauczycielom dostosowanie materiałów do potrzeb swoich uczniów. Co wyróżnia HTC? Zaawansowana technologia: Gogle VR HTC VIVE oferują najwyższą jakość obrazu, dźwięku i precyzję śledzenia ruchu, co zapewnia uczniom i nauczycielom realistyczne i angażujące doświadczenia. VIVERSE for Business: Platforma to unikalne narzędzie, które pozwala na tworzenie, dostosowywanie i dzielenie się treściami VR w edukacji. To niezastąpione wsparcie dla nauczycieli w tworzeniu spersonalizowanych lekcji. Wsparcie dla edukatorów: HTC VIVE jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych edukacją wirtualną. Oferuje szerokie możliwości, niezależnie od tego, czy jesteś nauczycielem, uczniem czy instytucją edukacyjną. Z HTC VIVE można zmieniać edukację na lepsze, dostarczając uczniom inspirujące i interaktywne doświadczenia, które pozostawiają trwały ślad. Wybierając HTC VIVE, wprowadzasz edukację w przyszłość już dzisiaj. Kliknij i poznaj ofertę HTC VIVE na stronie. |